Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

divendres, 3 de setembre del 2010

COMPROMÍS PER PATERNA ACUSA AGUSTÍ D’ANUNCIAR MACROPROJECTES QUE SÓN BLUFFS PUBLICITARIS

La coalició demana a l’alcalde fets i no espectacle mediàtic


Compromís per Paterna considera que “pràcticament cada un de tots els macroprojectes dels quals ha fet gala l’alcalde Lorenzo Agustí s’han quedat en la categoria de bluff publicitari, és a dir, en un espectacle electoralista que deixa més desil·lusió al si dels paterners i paterneres quan passen els mesos i no es van concretant".

Des de la coalició d’esquerres assenyalen que Agustí "ha de treballar més per fer una política de fets concrets i no de vendre fum que s’amaga sota l’espectacle mediàtic d’anuncis de projectes faraònics".

La regidora de Compromís per Paterna, Cristina Domingo, explica que "el nostre alcalde s’ha omplit la boca anunciant que pràcticament era segur que Ikea vindria a Paterna, i cada vegada es veu més incerta esta possibilitat; també va anunciar a bombo i platerets que hi hauria una zona verda al costat del by pass, que per no existir ni existeix l’expedient; o el famós Pla de Mobilitat Urbana Sostenible (PMUS), que s’ha quedat en les bicicletes de lloguer i el car pooling, i no tenim notícies que continue".

Cristina Domingo també recorda d’altres anuncis que Agustí "va fer amb pólvora de rei, com dir que hi hauria tramvia a l’Alborgí i només hi ha el projecte  d’una tercera part de la plataforma; o la circumval·lació de Montecanyada, que continua estant dibuixada en un plànol però no s’ha començat; ni tampoc se sap res de l’ampliació del Sanchis Guarner, a més del soterrament del metro, que l’ha anunciat com si fóra un projecte d’ell i està finançat amb dos milions d’euros del Pla Confiança de Camps".

En este sentit, Domingo afegeix que "amb estos anuncis de projectes que després no es fan, l’alcalde transmet la falsa idea que es fan coses, com per exemple el centre comercial Multidevelopement, que també va anunciar dient que suposaria la creació de 700 llocs de treball i que després no s’ha fet, igual que el magatzem de bricolatge Bricor, que també va anunciar i finalment tampoc s’obrirà".

La regidora de Compromís subratlla que "quan un ajuntament pensa executar algun projecte i té un termini concret i un pressupost clar, és natural que això es comunique a la població, però Agustí es dedica a anunciar que farà allò o açò quan no estan clars ni el termini de cada projecte anunciat ni la certesa que finalment es realitzarà”. Per a Cristina Domingo, "Agustí està fent electoralisme barat des del primer dia que va arribar a l’alcaldia. I el problema és que la gent ha anat creient-se el que anava anunciant i a poc a poc s’estan adonant de la realitat. Actituds així desacrediten Lorenzo Agustí, però també els representants polítics en general, ja que la gent pot pensar que eixa és la manera normal de comportament de qualsevol representant que ha elegit el poble: dir molt i fer poc. Per això ens preocupa especialment esta actitud tan poc ètica".

Publicacions digitals:
L'INFORMATIU
PATERNA BIZ

1 comentari:

Anònim ha dit...

QUANTA RAÒ...A VEURE SI LA GENT ES DONA CONTER...