Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

dimecres, 15 de desembre del 2010

COMPROMÍS CRITICA QUE AGUSTÍ TORNE A EMPRAR LA MAJORIA ABSOLUTA PER A DISPARAR LA DESPESA EN PUBLICITAT MUNICIPAL

La coalició denuncia que en temps de crisi econòmica l’ajuntament passa de 300.000 a 771.000 euros per a publicitat

Compromís per Paterna afirma que “de nou l’alcalde de Paterna torna a malbaratar els diners de la ciutadania i s’aprofita de la seua majoria absoluta al consistori per tal de fer i desfer com li pareix i, en este cas, augmentar la partida de publicitat municipal que passa de 300.000 euros (consignats en el pressupost de 2010) a 771.000 euros (que gastarà l'empresa pública Gespa) en l’any actual. I, a més, no diu de quins conceptes o partides lleva els diners per a passar-los a Gespa”.

Segons la coalició, “amb la crisi econòmica galopant que fa malviure a molts paterners i paterneres, no és de rebut que Lorenzo Agustí augmente d’esta manera tan exagerada el pressupost que es dedica a la maquetació i edició del butlletí d’informació municipal, del butlletí cultural, tríptics, impresos informatius, tanques publicitàries, mupis, o articles d’autopropaganda als diaris impresos, tot com si ja estiguera fent precampanya de manera encoberta”.

La regidora de Compromís per Paterna, Loles Ripoll, destaca que “sembla que Agustí estiga demanant a l’oposició la confiança cega en la seua gestió, i res més lluny de la realitat perquè si no hi ha transparència en la gestió dels diners que són de la ciutadania de Paterna, recaptats per mitjà dels impostos, no entenem que ara vullga que sense qüestionar-ho acceptem el transvasament a Gespa d’uns diners que imaginem que són part dels que tenen destinats les diverses regidories, però que no consta en el pressupost municipal que siga per a publicitat”.

En este sentit, Loles Ripoll assenyala que “precissament per salut política i democràtica en Compromís per Paterna pensem que les majories absolutes no donen carta blanca per a prendre decisions que afecten el conjunt de la ciutadania i més quan toquen la butxaca dels paterners i paterneres”.

La portaveu municipal de Compromís per Paterna destaca també que "la despesa en publicitat és una de les primeres que cal mirar amb lupa en moments de crisi per a reduir-la tant com siga possible, i el govern municipal del PP està fent tot el contrari: augmentar-la per a fer publicitat i autobombo. Precisament Paterna necessita més fets i menys publicitat". 

Ripoll també demana “més transparència a l’hora de decidir i sobretot quan es tracta d’assumptes econòmics que repercuteixen en la vida diària de tots els habitants de Paterna. Lorenzo Agustí hauria de donar explicacions, amb concreció, d’on s’han tret els 771.000 euros que ara té la Gespa per a publicitat municipal i per què vol augmentar més del doble el diners pressupostats inicialment”.

Publicacions digitals:
PATERNA BIZ