Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

divendres, 29 d’abril del 2011

ENTREVISTA A LOLES RIPOLL EN LEVANTE TV



La regidora i candidata a l'alcaldia de Compromís per Paterna, Loles Ripoll, ha participat esta setmana en el programa 'Raonem poble a poble', de Levante TV, per tal d'explicar les seues propostes electorals per a les properes eleccions del mes de maig. Este és el vídeo de la seua entrevista.

Si voleu veure el programa, dissabte 30 d'abril a les 09.00 hores i diumenge 1 de maig a les 12.30 hores, Levante TV fa una emissió en redifussió.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vora 10 minuts d´intervenció per a Loles front a 25 minuts per a L. Benlloch i els quasí 40 minuts per a l´alcalde.
Jo pense que tots els candidats haurien de tindre el mateix temps per a exposar el seu programa polític.
De totes maneres, trobe que ha estat molt segura i contundent. Enhorabona.

Anònim ha dit...

No soy de la coalición pero me ha parecido una entrevista creible, una persona sencilla, cercana y que sabe denunciar sin ser grosera al igual que ha hecho en los plenos.
Casi siempre la he visto con una sonrisa en los labios y escuchando...una vez personalmente me dijo " no estoy gobernando, pero aunque estuviera no le prometería trabajo, porque sería engañarle y faltarle al respeto," si le digo que trabajaremos para cambiar la politica del PP...y me pareció honrada, era más fácil prometer y insultar al señor alcalde...
Creo que hay que empezar a confiar en gente nueva con proyectos de siempre pero ajustados a la realidad.
También me gustó oirle decir una vez que no tendria problema en bajar presupuesto de fiestas para aumentar el de los servicios sociales.ESO NO LO HA DICHO NINGUN CANDIDATO...y es por miedo a perder votos.