Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

dissabte, 30 de juliol del 2011

COMPROMÍS ALERTA DEL TANCAMENT IMMINENT DEL SIAC A LA COMA, TERRAMELAR I LLOMA LLARGA I ESTAR ASSISTINT A LA “MORT ANUNCIADA DELS SERVEIS PÚBLICS A PATERNA”

La coalició considera un despropòsit parlar d’acomidaments quan no hi ha personal per a cobrir vacances i matindre uns serveis públics de qualitat



Compromís avisa que “allò que pensavem que passaria, malauradament, ha passat. I és que a partir del proper 1 d’agost les oficines descentralitzades d’Atenció al Ciutadà (SIAC) que hi ha als barris de la Coma, Lloma Llarga i Terramelar deixen de donar servei a la ciutadania de Paterna que hi viu”.

El regidor de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, explica que “esta situació es pot qualificar de kafkiana, si més no quan recordem que hi ha pendents 27 acomiadaments de treballadors públics. Uns acomiadaments que no s’entenen quan, des del mateix consistori, reconeixen que la feina administrativa s’ha incrementat per l’augment de consultes i peticions de la ciutadania”.

El regidor Ramón destaca que “tanquen les oficines de la Coma, Terramelar i Lloma Llarga per a què es puguen anar de vacances els treballadors que hi ha al SIAC de l’ajuntament, sense recordar que esta pràctica, també duta a terme l’any passat, va provocar nombroses queixes de la ciutadania i el col•lapse del registre general”. Segons Ramón, “estan admetent que la gent que volen acomiadar és necessària, tal i com assenyalen des dels sindicats”.

“La situació és un despropòsit absolut perquè ens trobem parlant d’acomiadaments de quasi 30 persones, quan no hi ha treballadors per a cobrir vacances i donar uns serveis públics de qualitat a la ciutadania de Paterna”, afegeix.

Per a Juanma Ramón, “això no és més que la mort anunciada dels serveis públics a Paterna, que van agonitzant amb el degoteig de retalls laborals que fa i farà Lorenzo Agustí. La seua mala gestió provocarà el caos en departaments com serveis socials, d’on sabem que està previst que tres persones vagen a l’atur”.

La negativa del regidor de Personal, Jesús Giménez, per a que els partits de l’oposició estiguerem a la Mesa de ‘No Negociació’, diu molt en contra de les seues formes i de la falta de transparència, a més de la improvisació amb que està actuant, desdient-se continuament i entrant en contradiccions amb la paraula definitiva del seu superior que és Lorenzo Agustí, qui en reiterades ocasions l’ha desautoritzat”, afegeix el regidor de Compromís en Paterna, Juanma Ramón. “Si finalment es confirmen els acomiadaments previstos i els que puguen vindre, a més de les famílies afectades, tots patirem la manca de serveis públics de qualitat”, conclou.

Retall: LEVANTE-EMV (30 juliol)

Publicacions digitals:
HORTANOTICIAS
PATERNA BIZ
EL PUNT

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Cada vez más me reitero en lo mismo, todo es una táctica para cargarsse el empleo público, tirar encima de los funcionarios a la gente, y para luego llegar el general con su ejercito y salvar el pueblo.
Nota: general=alcalde, ejercito=gespa, por si no lo ha pillado alguno.
Sabe que gespa no ha dado los resultados que esperaba y lo reconocen en voz bajita, que lo reconozcan con dos cojones y ya que tanto presume de ser innovador, que genere todo el empleo en empleo publico, al contrario que los de su partido, asi se evitara de problemas como los de ahora en un futuro y no que siga metiendo con calzador a gespa en todos los fregados, para que valga, que si monta esto, que ahora hace falta lo otro, que si que lo salvan pero a que precio.

Anònim ha dit...

Tengo la sensacion que la gente se queja pero a la vez es conformista con los servicios publicos que se le ofrecen en TERRAMELAR que es donde resido, no veo a nadie quejarse por nada que haga el PP
todo lo ven bien y estupendamente maravilloso.No se deberia dar mas informacion sobre lo que ocurre en este pueblo a los vecinos barrio por barrio e indicando las desigualdades que existen en materia social.La Comunidad y sus pueblos se estan Berlusconizando.Quien no ha oido ¡¡si todos los politicos son iguales''ese conformismo no es nada bueno y luego ocurre que se vota a gente corrupta como si no pasara nada.Evitemos esto como podamos.

Anònim ha dit...

Hola Compromis
En relacion con el comentario sobre esta gente que nos gobierna en la maravillosa Paterna os voy a escribir una teoria de la escritora Ayn Rand.
Cuando advierta que para producir necesita obtener autorizacion de quienes no producen nada;cuando compruebe que el dinero fluye hacia quienes trafican no bienes,sino favores;cuando perciba que muchos se hacen ricos por el soborno y por influencias mas que por el trabajo,y que las leyes no lo protegen contra ellos,sino,por el contrario son ellos los que estan protegidos contra usted;cuando repare que la corrupcion es recompensada y la honradez se convierte en un autosacrificio,entonces podra afirmar sin temor a equivocarse,que su sociedad esta condenada" TERRAMELAR LLIURE