Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

divendres, 20 de juny del 2008

Compromís per Paterna adverteix: de l’Ecobono tornaran 25 euros a la ciutadania i no 30


Ripoll ha denunciat que els veïns que no hagen conservat el rebut de 2006 de la taxa de fem, tindran que abonar 5 euros al Ajuntament per aconseguir la còpia
La portaveu de Compromís per Paterna, Loles Ripoll, ha mostrat aquest matí la seua indignació davant el fet que l’Ajuntament està cobrant 5 euros per traslladar als veïns una còpia del rebut de 2006 necessari per optar a la devolució de la taxa del fem. Per això, Ripoll ha volgut avisar la ciutadania de que la devolució de l’import de la taxa serà de 25 euros i no de 30 com va anunciar l’alcalde del PP, Lorenzo Agustí. "Agustí està enganyant una vegada més als paterners", ha declarat la regidora.
El SIAC ha iniciat aquesta setmana els tràmits per a la devolució de la taxa de fem mitjançant l’Ecobono. Per poder rebre els diners, els ciutadans han d’aportar la còpia dels rebuts de la taxa, però molts veïns no conserven el exemplar i als bancs no conserven la còpia més d’un any. Per això, la ciutadania ha d’anar a l’ajuntament a demanar aquest document. I el consistori està cobrant per aquest extracte ni més ni menys que 5 euros. En aquest sentit, Ripoll ha criticat que el govern faça pagar esta quantitat als veïns quan l’ajuntament sap exactament que ha pagat o no la taxa. En tot cas, segons ha matisat la portaveu del grup municipal, l’ajuntament hauria de cobrar una xifra normal, que pot oscil·lar entre 0,10 a 1 euros.
És imperdonable que la gent que s’aglutina en llargues cues front al SIAC (Servei d’Informació i Atenció al Ciutadà) es veja obligat a abonar 5 euros i cobrar menys del que l’han promès des del Partit Popular de Paterna.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Lo del ecobono es demasié... a parte de las colas, el incumplimiento del horario, el que hay ratos que no hay nadie. Aparte, aquello parece un "suplicatorio". encima si no encuentras el recibo...5 euros para que te lo hagan.
¿no tienen los datos ellos?. Y los que no han pagado, ni cobro, ni recargo, ni colas...ni nada de nada.
¿Como lo vés?. Esto es justicia social, luego hacemos charlas sobre la integración. Y los que estamos no nos integran en lo justo.
Lo que más me gusta es lo bien que funciona el buzón del ciudadano.Preguntad y presionar, que sois los únicos que lo haceis y en los que confiamos.
Por cierto de Rozalén y sus secuaces, ni caso.
Un poco triste verle con esas actitudes, menos mal que en un artículo que escribió decia que no tenia nada contra las personas. Lo que no saben es que boca abajo estais igual, con más riego sanguineo, y que os seguiremos votando.
Estan acabados, que se vayan con Gloria y que nos dejen avanzar y aglutinar a la izquierda múltiple.

Anònim ha dit...

Si no fuera porque es casi imposible tendríamos que boicotear el ir a cobrar el bono. ¿por cierto sabeis las personas que están trabajando allí como las han elegido y lo que cobran?.Es que aquí hay que mirarlo todo con lupa.
¿sabeis porque no funciona el tema del buzón del ciudadano?. Yo estuve cuando la presentación y el Sr. Blasco nos vendio una cabra tamaño toro(por cierto no als bous al carrer). Estos venden, venden, y de "forment, ni un gra".
Seguid y no gasteis ennergia con el tema de los de E.U, que por cierto ¿se dedican a hacer algún tipo de politica?.
Rozalén podía haber acabado sus dias en política con más dignidad y menos tonterias. El si que está para que lo pongan boca a bajo.
Hace nada por el ayuntamiento y con las concejalas, y ahora...
Por cierto creo que la coalición habeis cogido el local de la plaza. ¿no será lo que les faltaba?. ¡AHI LAS PELAS!

Anònim ha dit...

el dia 3 de julio de 2008 inaguramos nuestro nuevo local un local de eu ha la que voto la izquierda paternera les hemos robado las 2 actas de concejales que supone un buen dinero les hem robado la sumpa que tambien da dinero con ese dinero de eu tenemos local somos ipv i catalanistas somos el bloc independentistas vendran ha inagurar el local los que no sean de izquierda hos imbitamos ha todos los independientes de centro derecha visca catalunya fora eu i sus votantes