Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

dijous, 16 d’octubre del 2008

Compromís per Paterna al·lega al Pla d'infraestructures d'Heron City


Compromís per Paterna presenta les al·legacions següents a l'empar del Pla de Participació:
1. El pla transferix el trànsit cap a València a l'actual via de servici del K7, cosa que pot dificultar la circulació d'eixida en les rotondes R1 i R6 perquè són estes les úniques que tenen eixida a l'autovia. Volem saber perquè el pla no veu una altra eixida a l'autovia.
2. El trànsit d'Heron City cap a Llíria continuarà utilitzant les rotondes R4, R3 i R1 per a poder girar a la dreta. Creiem que és un problema i que seria necessària una solució.
3. Els barris de Creu de Gràcia, Campolivar, Mas del Rosari i Lloma Llarga utilitzen la rotonda R1 en direcció València i compartixen el trànsit que ve d'Heron City. Han estudiat el nivell de trànsit previst amb les noves superfícies comercials i la major ocupació dels barris, i quines solucions aportar?
4. Han estudiat el futur trànsit que provindrà del nou Parc Empresarial pel vial paral·lel al bypass per a evitar saturació de trànsit? A quines conclusions han arribat?
5. Han estudiat el trànsit que aportarà el vial entre la rotonda del carrer Bilbao i la via de servici del K7, que en un futur aportarà trànsit d'eixida i d'entrada, tant del nou Parc Empresarial, com del Polígon Font del Gerro? Quant de trànsit serà i quines solucions per a evitar la saturació han previst?
6. Han estudiat el trànsit que provindrà del polígon l'Andana i que usarà la rotonda R6? Quant de trànsit serà i quines solucions per a evitar la saturació han previst?
7. El Barri de la Canyada té el seu nou accés a través de la rotonda R6, que suportarà cada vegada més trànsit, tant de la Canyada com dels polígons industrials pròxims i de zones terciàries pròximes. Han avaluat quant de trànsit serà i quines solucions han previst per a evitar la saturació?
8. PARTICIPACIÓ SOCIAL
Quant a la participació social, no ens consta que hagen donat participació a les juntes de barri de Lloma Llarga, la Coma i la Canyada, i considerem que és una falta que s'hauria de corregir.
Tampoc s'ha debatut en el Consell d'Urbanisme i Medi Ambient, i també considerem que és totalment injustificable no tindre en consideració un òrgan consultiu com este consell en una qüestió com este pla.
9. En el Comité de Mobilitat se li va dir a la representant del nostre grup municipal que l'import de les obres seria assumit pels dos nous comerços que s'ubicaran en l'entorn d'Heron City, però davant de les notícies aparegudes en premsa sobre la pròxima ubicació del centre comercial Ikea en este espai, volem saber si estes infraestructures també seran les que hauran d'utilitzar els usuaris d'Ikea, i per tant també haurà de sufragar Ikea, tal com han dit alguns mitjans. En este cas, la nostra preocupació és gran, perquè estes infraestructures no seran suficients per a absorbir els trànsits futurs. Considerem que, siga intencionadament o no, la informació sobre Ikea s'ha mesclat amb este nou pla, i la ciutadania està tenint molt poca informació respecte d'això. És necessari que, com a mínim, les juntes de barri mencionades i el Consell Assessor de Medi Ambient i Urbanisme tinguen tota la informació respecte d'això i siguen convocats en el termini més breu possible.
Els demanem que, segons la Llei d’Ús i Ensenyament del Valencià, ens responguen les al·legacions en la mateixa llengua en què ara les presentem.
http://www.eltorrenti.com/editoriales/200810/20081015-022.htm