Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

dimecres, 19 de novembre del 2008

EL GOVERN DEL PARTIT POPULAR PARALITZA LA PARTICIPACIÓ CIUTADANA

La participació ciutadana a Paterna contínua sense acabar de funcionar, segons ha constatat la portaveu de Compromís per Paterna, Loles Ripoll.
El govern del PP amb el seu alcalde, Lorenzo Agustí, al cap utilitza la participació com a bandera de democràcia, però la realitat és ben distinta: el consell d'Urbanisme i Medi Ambient porta sense reunir-se des del mes de juliol, l'Agrari des de març. Per no parlar de la mesa de Sanitat, de Salut que no s'ha reunit mai, i la de Residus, que fa més de mig any que no es reunix, per posar alguns exemples.
Davant de la proposta de les noves empreses municipals, Lorenzo Agustí es va comprometre a anar per totes les juntes de barri a explicar el projecte, promesa que ha incomplit. Encara que ara davant de la recriminació que la portaveu de Compromís per Paterna li va fer en el ple, va tornar a prometre que aniria a explicar-ho. Però tal com puntualitza Ripoll "explicarà el que JA APROVAT".
En este sentit Loles Ripoll ha manifestat: "L'equip de govern aprova i consensua mocions i propostes relacionades amb la participació ciutadana, i presentades per Compromís per Paterna, però després tot queda paralitzat".
En la Fira d'associacions l'Ajuntament va instal·lar una carpa per a parlar dels pressupostos participatius, que en paraules de Ripoll "va ser un fracàs". Per açò, Ripoll ha recordat que "l'equip de govern haurà d'analitzar els motius si és que té interés en el tema".

3 comentaris:

Anònim ha dit...

los trabajadores de la brigada estamos artos de este tio nos ha mentido y está jugando con el pan de nuestros hijos, nos hizo hacer un papel para un aumento de sueldo y nos ha engañado como a chinos. eso de las empresas es todo una mentira.

Anònim ha dit...

lla hestais cobrando mucho mas que un albañil un empleado de fabrica enfin mas que cualquier trabajador que le duelen los huesos de tanto trabajar bosotros no trabajais solo incordiais hestais mas tiempo en el bar que trabajando y buestro encargado que se hace el tonto y mira para el otro lado pero los ciudadanos si que hos bemos solo falta que el equipo de govierno hos quiera ber hos haga tres expedientes y ala puta calle hos lo mereceis por perros y gandules criticais al alcaldeperobosotros la brigada entera hos hestais aprobechando de los impuestos de todos los paterneros con buestro sueldo SEÑOR ALCALDE DESPIDA HA TODOS HESTOS GANDULES Y PONGA OTROS QUE DE VERDAC TRABAJEN

Anònim ha dit...

No sé si lo que quieres es que coloque a todos aquellos que les prometió casa y trabajo y que ahora no puede daros.
Creo que el comentario es bastante gratuito por tu parte y ofensivo.
El alcalde no puede ni debe despedir, los trabajadores de FCC estan contratados por esa empresa y no por el Ayuntamiento,y entre los de la brigada, averigua porque alguno@s están contratados por el PP así que no creo que los despida.