Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

dijous, 8 d’abril del 2010

COMPROMÍS PER PATERNA RESSALTA LA POCA EFICÀCIA DE LA WEB MUNICIPAL

El portal ofereix un servei molt limitat a la ciutadania

El grup municipal Compromís per Paterna ha volgut fer-se ressò de les queixes que gran part d’usuaris i usuàries han manifestat sobre la poca agilitat i servei que dóna la pàgina web municipal. La evolució de les noves tecnologies és molt ràpida i “resulta evident que el portal municipal s’ha quedat obsolet i que necessita una remodelació per adaptar-se als nous temps i oferir a la ciutadania un servei adequat”. D’esta forma s’ha expressat este matí la regidora portaveu de Compromís, Loles Ripoll, qui a més ha destacat que “els serveis on line s’han convertit en una eina imprescindible que aconsegueix fer més accessible la informació i facilitar la relació de la ciutadania amb l’Administració”. Per això, un Ajuntament de la magnitud de Paterna “no pot disposar de una web tan limitada i més si cau quan una de les grans apostes del Partit Popular en campanya era la potenciació de les noves tecnologies”.

Segons han apuntat des de Compromís, el govern del Partit Popular de Paterna fa una política de marketing però ni està potenciant la participació ciutadana ni tampoc ha fet més accessible i més senzilla la informació per a la ciutadania, en uns temps en que cada volta la gent està físicament més allunyada i disposa de menys temps per a fer tràmits o implicar-se en la gestió municipal.

La millora i integració dels serveis webs, la utilització àgil de la signatura digital, o la sincronització de les bases de dades geogràfiques entre municipi i la Direcció General de Cadastre, són alguns suggeriments que han fet des de la coalició de Compromís a Paterna. Quant als defectes han enumerat alguns: “manca d’actualització d’agenda i notícies, així com d’informacions de servei com adreces o telèfons, una distribució escassament intuïtiva, o diferencies substancials en la informació dels dos idiomes oficials (valencià i castellà)”. “Vaig buscar-ho en la web però no vaig trobar-lo”. Eixe és el comentari que fa gran part de la ciutadania que acaba utilitzant altres vies per rebre la informació requerida.

Altres serveis que ja estan en marxa en molts portals municipals són la possibilitat de gestionar la informació mitjançant dispositius mòbils o un mòdul per a gestionar a l’hora la informació d’entitats supramunicipals.

Per tot això, la regidora portaveu, Loles Ripoll, ha instat a l’equip de govern a posar-se al dia amb urgència en noves tecnologies, a millorar este servei que està demanant la ciutadania, i a donar a la participació, la informació i l’atenció al ciutadà el lloc que li pertoca”.

Publicada:

HORTANOTICIAS
PATERNA AHORA

1 comentari:

Anònim ha dit...

Por favor digan algo sobre la página esa del buzón del ciudadano, que no sirve absolutamente para nada. Vendieron el proyecto con el sr Blasco incluido y ahora ¿que?.
siempre dicen lo mismo que está en estudio....