Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

dilluns, 17 de maig del 2010

El Ministeri de Foment torna a la càrrega amb el segon by pass

- Ripoll demana a Agustí que s’entreviste urgentment amb el delegat del Govern per a exigir-li que el by pass no passe per Paterna

- El govern del PSOE porta una política d’infraestructures insostenible i en canvi retalla les prestacions socials


El Ministeri de Foment ha presentat als ajuntaments afectats el projecte del segon by pass, que han venut com a ampliació de l’actual, i ha obviat de nou les reivindicacions de Paterna i els compromisos adquirits amb la ciutadania de que el traçat no afectaria el terme municipal. Ara, el govern central del PSOE pretén fer dos carrils a cada banda, o siga, quatre carrils més, que seria com un segon by pass, que adossaria al polígon industrial de la Font del Gerro, diuen que per evitar passar per la Canyada, però en realitat és perquè no hi ha espai en la banda pròxima a la Canyada.

El govern central insisteix en una política de fer infrastructures innecessàries i costoses i en canvi retalla les prestacions socials” ha destacat la regidora portaveu de Compromís per Paterna, Loles Ripoll. La regidora ha lamentat que les retallades de gasto públic s'acarnissen en les classes socials més desfavorides i en el conjunt dels treballadors públics, sense pràcticament afectar a les enormes inversions en infraestructures faraòniques de transport, ni les entitats financeres i als mercats especulatius.

Per això, és desitjable i possible reduir prou més el gasto en moltes obres públiques innecessàries i contraproduents, com és el cas del by pass, i més tenint en compte que s’ha reduït el trànsit de camions pel by pass a causa de la crisi. Som el país europeu amb més quilòmetres d'autovies i autopistes. Així mateix, el pla de foment del ferrocarril ajudarà a reduir el trànsit de mercaderies per carretera i les emissions de CO2. Tot això fa injustificable la insistència en un segon bypass, amb les afeccions ambientals que suposa i l’enorme despesa que comporta.


QUE AGUSTÍ S’IMPLIQUE I S’ENTREVISTE AMB EL DELEGAT DEL GOVERN

Compromís per Paterna exigeix que l’alcalde de Paterna, Lorenzo Agustí, siga contundent en aquest sentit i s’opose de forma taxant al traçat de la circumval·lació en el terme municipal de Paterna. Loles Ripoll ha demanat a Agustí que “s’entreviste amb el delegat del Govern per a exigir-li que complisca els compromisos que va contraure amb la ciutadania de Paterna”.


EL PSOE VALENCIÀ, CORRESPONSABLE DEL GREU IMPACTE QUE PODRIA CAUSAR EL BY PASS


Compromís volem recordar que el Partit Socialista de Paterna es va oposar a la moció que exigia que el segon by pass no passara per Paterna, que va ser presentada per Compromís i només va obtindre el vot favorable del PP. Segons el PSOE, esta segona infraestructura passaria en túnel, i ara s’ha confirmat que AIXÒ ERA FALS. Este segon by pass passarà en superfície, i seran 12 CARRILS ELS QUE PASSARAN PER LA CANYADA. Ripoll ha demanat al PSOE que “canvie de posició, ara que encara està a temps, i que es pose del costat dels veïns i de la raó per a demanar al govern central que no execute esta infraestructura”.

Publicat:
TORRENTI
L'Informatiu

Retall LEVANTE EMV (15 de maig)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Continuemos con nuestra propuesta NO AL BY-PASS

Anònim ha dit...

Ayer oí el programa en Paterna Radio, como siempre la señora domingo más que bien...