Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

dimecres, 8 de setembre del 2010

EL REGISTRE D’ENTRADA ES COL.LAPSA I COMPROMÍS DEMANA UNA SOLUCIÓ PER EVITAR LES LLARGUES CUES

Dos funcionàries han d’atendre diariament prop de 300 persones per a la recepció de documentació 

Compromís per Paterna considera que “el servei d’atenció que està donant l’ajuntament al registre d’entrada és la pitjor targeta de presentació del consistori amb la ciutadania, perquè cada matí, des que ha començat el mes de setembre, es produeixen llargues cues de totes les persones que porten documentació”.

Per a la coalició, “el problema l’ha creat l’alcalde que només té a dos funcionàries atenent, unes treballadores que han de donar eixida als tràmits quotidians a més d’arreplegar els papers de la TAMER (la devolució de la taxa del fem) o qualsevol tipus de sol·licitud que va per registre d’entrada”. Així, segons dades arreplegades per Compromís per Paterna, “només en el dia d’ahir hi hagué 263 registres d’entrada, dels quals setanta eren peticions de subvenció per a la realització d’activitats esportives, mentre que 34 n’eren sobre la TAMER”.

La regidora de Compromís per Paterna, Cristina Domingo, explica que “és tanta l’acumulació de paterners i paterneres que esperen per ser atesos que, segons ens han comunicat els mateixos veïns, a partir de les 13.15 hores es deixa de donar torn per al registre d’entrada perquè tanca a les 14 hores i més d’un i una es quedarien sense rebre atenció malgrat haver tret numero”.

Per aquesta raó, des de Compromís “demanem a l’alcalde, Lorenzo Agustí, que pense en una solució immediata per a donar un servei públic correcte i eficient al ciutadà, al qual pot sentir com es queixa si baixa del seu despatx a la sala d’espera que per a molts ja és més coneguda que la seua pròpia casa de tantes hores com passen allí”.

Domingo assenyala que “la solució passa per traslladar el registre de la TAMER a d’altres centres municipals que hi  ha a Paterna o obrir una oficina específica, perquè una de les causes d’estes cues és la quantitat de gent que vé i vindrà a demanar la devolució de la taxa del fem, malgrat que el PP no haja informat els ciutadans sobre sol·licitar esta devolució”.

D’altra banda, “no pot ser que un veí de Terramelar no puga fer un tràmit al seu barri perquè l’oficina que hi ha allí té al funcionari de vacances i no hi ha cap persona substituint-lo, amb la qual cosa l’oficina està tancada sense donar el servei corresponent i causant els inconvenients de desplaçament i pèrdua de temps al veí en qüestió”, conclou la regidora Domingo.

Retalls:
1. LEVANTE EMV (8 setembre)
2. LAS PROVINCIAS (8 setembre)

Publicacions digitals: