Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

divendres, 17 de setembre del 2010

COMPROMÍS DENUNCIA QUE AUGMENTA EL COL·LAPSE EN EL REGISTRE DE PATERNA I ACUSA AGUSTÍ D’INCOMPLIR LES SEUES PROMESES

Agustí no ha buscat una solució per a les peticions de devolució de la TAMER, que suposen més del 50% de les sol·licituds en el registre

 
Compromís per Paterna afirma que “una vegada més l’equip de govern que dirigeix Lorenzo Agustí incompleix tot allò que promet, i ara li ha tocat al registre d’entrada del consistori i el col·lapse diari que pateix”. En este sentit, després de la crítica que va fer el grup municipal de Compromís per Paterna sobre l’embús de persones al registre, “Agustí no va tardar en respondre que el servei es reforçaria amb dos funcionaris més. I pel que es pot comprovar, tot segueix igual i les cues van a més, així com el disgust de la ciutadania”.

Amb la fi de les vacances d’estiu són molts els veïns que estan passant pel registre general d’entrada a demanar, entre d’altres assumptes, la devolució de la taxa de fem (TAMER), la qual cosa significa que ahir, per exemple, del total de 322 registres, 150 foren de TAMER, mentre que hui fins a les 13 hores hi havia 130 instàncies també de TAMER.

En este sentit, des de la coalició d’esquerres assenyalen que “a tot això cal afegir altres sol·licituds del paterners i paterneres, com la targeta de transport per a estudiants universitaris que ahir va obrir el termini, a més dels documents interns que també es presenten pel funcionament quotidià d’una institució pública, amb la qual cosa el treball queda clar que és per a més de dos funcionaris”.

Segons testimonis arreplegats per Compromís per Paterna, “la gent es queixa d’haver demanat una hora de permís al treball per a sol·licitar la devolució  de la taxa de fem i trobar-se en el cas d’estar més temps amb els problemes que això li reporta en el seu lloc de treball, com explica un veí d’Alborgí; o una veïna de la Canyada que ja ha perdut la cita mèdica que tenia per a hui perquè porta més d’hora i mitja esperant a que li toque el seu numero”.
  
Així, la regidora de Compromís per Paterna, Loles Ripoll, critica que l’alcalde “menyspree i jugue amb el temps de la ciutadania, perquè tots tenim coses a fer i tan valuós és el temps dels contribuents com el d’ell”. Per aquesta raó, des de Compromís “exigim de nou a Lorenzo Agustí que pense en una solució immediata per a donar un servei públic correcte i eficient al ciutadà, amb remeis tan senzills com traslladar el registre de la TAMER a d’altres centres municipals que hi  ha a Paterna o obrir una oficina específica, i incrementar el numero de persones que atenen al registre d’entrada”, conclou.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Esto es inaguantable ¿no podeís hacer nada más?