Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

dijous, 5 de maig del 2011

COMPROMÍS PROPOSA LA REVITALITZACIÓ DEL COMERÇ LOCAL COM A JACIMENT D’OCUPACIÓ

La coalició considera que es podrien crear entre 500 i 1.000 llocs de treball nous

Compromís per Paterna, davant del greu problema que significa l’increment de l’atur al municipi, que actualment compta amb 7.500 persones sense feina, planteja que “una possible solució seria revitalitzar el teixit comercial del poble, ja que les tendes minoristes tenen una repercussió directa sobre l’ocupació i l’autoocupació, convertint-se en un jaciment de llocs de treball”.

En este sentit, Paterna té actualment la mitat de comerços que la resta de la comarca, amb un índex de set establiments comercials per cada 1.000 habitants, mentre que a la resta de pobles de l’Horta la mitjana està al voltant dels 15 comerços per cada miler d’habitants.

Per a la regidora i candidata a l’alcaldia de Compromís per Paterna, Loles Ripoll, “la primera mesura a prendre és mantindre els comerços que tenim, i fer també un estudi de mercat per a valorar la possible oferta comercial que ens permeta ubicar nous establiments al poble”.

La portaveu de Compromís per Paterna assenyala que “si reforcem el teixit comercial local i incentivem la creació de més tendes, es podrien crear al voltant de 500 i 1.000 llocs de treball nous, amb la qual cosa contribuiríem a reduir l’escandalosa xifra d’aturats a Paterna”.

“Així, si estem al proper equip de govern municipal, impulsarem la dotació comercial del municipi per a incidir directament sobre l’ocupació. I, a més a més, fomentarem la venda de productes ecològics, derivats de la posada en marxa de l’agricultura ecològica a l’horta de Paterna, que es converteix en un altre jaciment d’ocupació”, explica Ripoll.

“I com des de Compromís per Paterna també apostem per l’ús de les noves tecnologies per a recuperar el comerç i crear nous establiments, com a conseqüència de la seua vertadera revitalització, crearem una plataforma online emprant les xarxes socials i les seues possibilitats per a promocionar el comerç local”, conclou Loles Ripoll.

Publicacions digitals:
PATERNA BIZ