Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

dijous, 22 de setembre del 2011

COMPROMÍS PROPOSA EL 0,25% DEL PRESSUPOST MUNICIPAL COM A SOSTRE DE DESPESA EN LA PARTIDA DE PUBLICITAT I MARKETING

La coalició considera que eixe límit estaria dins dels ingressos corrents contemplats en els pressupostos municipals

Compromís manifesta que, “donat el malbaratament actual que hi ha al voltant dels diners municipals i la mala gestió de l’equip de govern del Partit Popular a l’hora de prioritzar en què s’han de gastar eixos diners, plantegem via moció per al proper ple de setembre que es fixe el 0,25% del pressupost municipal com a sostre en la despesa contemplada per a comunicació, publicitat i marketing en Paterna ”.

El regidor de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, subratlla que “un ajuntament tan endeutat com el de Paterna, i caracteritzat per fer una gestió d’estirar més el braç que la mànega, no pot suportar durant més temps una despesa anual en concepte de publicitat, comunicació i marketing de 700.00 euros al 2010, i els 400.000 euros previstos al 2011, tal i com consta en les encomanes realitzades a l’empresa municipal Gestión y Servicios Paterna (Gespa), encarregada de prestar el servei d’edició, maquetació, impressió i distribució de publicacions, com per exemple el Butlletí d’Informació Municipal (BIM)”.

Juanma Ramón, afirma que “no podem estar sotmesos a l’arbitrarietat de Lorenzo Agustí a l’hora de destinar recursos a determinades partides, no prioritàries per a la ciutadania de Paterna, les quals després són retallades sense més explicació”.

El regidor de Compromís en Paterna explica que “fixant un sostre en la despesa en publicitat ens assegurem que no es malbaraten els diners públics en partides que no comporten una millora en la qualitat de vida dels nostres veïns”.

Un sostre que, a més a més, “demanem que ja es pose en funcionament de cara a l’elaboració del pressupost de 2012 i del dels exercicis econòmics consecutius”, afegeix.

“Si ben és cert que l’Ajuntament de Paterna està obligat a elaborar i distribuir un butlletí municipal mensual, pensem que ara és el moment de dur a terme una “moratòria publicitària”, on prime l’obligada austeritat en l’elaboració d’esta publicació municipal.  Així, proposem que donat l’auge de la comunicació 2.0, una via d’estalvi important és realitzar el BIM en versió electrónica per tal de distribuir-lo per e-mail als veïns que ho soliciten, amb l’objecte de minimitzar la despesa en publicació i distribució del mateix”, conclou el regidor de Compromís en Paterna, Juanma Ramón.

Publicacions digitals:
PATERNA AL DÍA
PATERNA BIZ
EL PERIÓDICO DE AQUÍ
EL PUNT