La coalició considera que esta decisió unilateral d’Agustí ataca les bases del concepte de mobilitat sostenible
Compromís, després de la reducció, anunciada per l’alcalde, de sis a només una línia en els autobusos urbans de Paterna, qualifica com a “absurd” que Lorenzo Agustí, “haja omplit el poble amb publicitat del Dia Europeu Sense Cotxe, anunciant que hi ha autobús gratuït tot el dia, sobretot quan a una setmana vista d’esta efemèride ell s’ha carregat el sistema de les línies municipals d’autobús”.
El regidor de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, afirma que “l’equip de govern del Partit Popular, amb esta decisió unilateral de l’alcalde, sense tenir en compte ni a les Juntes de Barri ni a d’altres òrgans de la participació ciutadana, té un concepte molt particular d’allò que significa mobilitat sostenible, ja que primen els criteris econòmics per damunt del respecte al medi ambient i al transport públic de qualitat”.
En este sentit, el regidor Ramón subratlla que el titular de l’àrea de Personal i Mobilitat, Jesús Giménez, “li està donant molt de joc a Agustí, ja que executa les accions en sentir la veu del seu amo, ja siga retallar en personal o en serveis a la població, com ara el transport urbà”.
A més a més Juanma Ramón destaca que, “si només funciona una línia d’autobús a Paterna, és prou complicat que a tota la ciutadania del municipi li puga servir l’itinerari únic que fa per tal que cadascú vaja al seu treball sense agafar el cotxe, ja que el Dia Europeu Sense Cotxe és el 22 de setembre, un dijous laborable com un altre”.
“I pitjor és el cas de les persones que viuen a Paterna i treballen a Manises o Burjassot, o la gent que ha d’anar al centre d’especialitats de Burjassot, ciutadans que ja d’entrada el Dia Europeu Sense Cotxe no els afecta perquè el transport públic ja no connecta estes tres poblacions i estan obligades a agafar el cotxe”, afegeix.
Juanma Ramón també posa atenció en un altre cas de transport públic desaparegut a Paterna: “es tracta del Cridabús, anunciat a bombo i platerets, que només ha durat sis mesos. Serà que en gener de 2011 la situació econòmica era diferent a la d’ara i fins i tot la ciutadania del municipi podia gaudir d’un autobús a la carta per les nits, un altre bluff propagandístic de Lorenzo Agustí”.
Per a Compromís, “retallar en transport públic significa que la ciutadania es veja obligada a gastar més el vehicle particular, incrementant així la despesa personal de cadascú i les emissions de C02 per l’augment dels cotxes en circulació, emissions que no hem d’oblidar que atenten contra la salut de les persones i del medi ambient”, conclou el regidor de Compromís en Paterna, Juanma Ramón.
El regidor de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, afirma que “l’equip de govern del Partit Popular, amb esta decisió unilateral de l’alcalde, sense tenir en compte ni a les Juntes de Barri ni a d’altres òrgans de la participació ciutadana, té un concepte molt particular d’allò que significa mobilitat sostenible, ja que primen els criteris econòmics per damunt del respecte al medi ambient i al transport públic de qualitat”.
En este sentit, el regidor Ramón subratlla que el titular de l’àrea de Personal i Mobilitat, Jesús Giménez, “li està donant molt de joc a Agustí, ja que executa les accions en sentir la veu del seu amo, ja siga retallar en personal o en serveis a la població, com ara el transport urbà”.
A més a més Juanma Ramón destaca que, “si només funciona una línia d’autobús a Paterna, és prou complicat que a tota la ciutadania del municipi li puga servir l’itinerari únic que fa per tal que cadascú vaja al seu treball sense agafar el cotxe, ja que el Dia Europeu Sense Cotxe és el 22 de setembre, un dijous laborable com un altre”.
“I pitjor és el cas de les persones que viuen a Paterna i treballen a Manises o Burjassot, o la gent que ha d’anar al centre d’especialitats de Burjassot, ciutadans que ja d’entrada el Dia Europeu Sense Cotxe no els afecta perquè el transport públic ja no connecta estes tres poblacions i estan obligades a agafar el cotxe”, afegeix.
Juanma Ramón també posa atenció en un altre cas de transport públic desaparegut a Paterna: “es tracta del Cridabús, anunciat a bombo i platerets, que només ha durat sis mesos. Serà que en gener de 2011 la situació econòmica era diferent a la d’ara i fins i tot la ciutadania del municipi podia gaudir d’un autobús a la carta per les nits, un altre bluff propagandístic de Lorenzo Agustí”.
Per a Compromís, “retallar en transport públic significa que la ciutadania es veja obligada a gastar més el vehicle particular, incrementant així la despesa personal de cadascú i les emissions de C02 per l’augment dels cotxes en circulació, emissions que no hem d’oblidar que atenten contra la salut de les persones i del medi ambient”, conclou el regidor de Compromís en Paterna, Juanma Ramón.
Retall: LEVANTE-EMV (15 setembre)
PATERNA BIZ
HORTANOTICIAS
EL PUNT
PATERNA AL DÍA
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada