
Al gener del 2006 i davant una representació veïnal el director general de Transport, Vicente Dómine, va informar àmpliament de la situació del projecte i va assumir el compromís d'iniciar les obres per a instal·lar la passarel·la en el 2006.
També es sol·licitava en les mocions, la necessitat de crear una parada d'autobús en direcció València i Llíria, unes parades que es van planificar per a situar-se a una banda i altra de la CV 35, amb la finalitat de millorar la mobilitat, pel que aquest pont millorarà substancialment l'accés al transport públic. També es demanava l'ampliació de la línia 4 de metro des de la Coma fins a Heron City i la Creu de Gràcia.
Segons Loles Ripoll, portaveu de Compromís: “han passat 5 anys i mig des que va quedar aprovada la primera moció però EL PP NO HA COMPLIT, i l'alcalde, Lorenzo Agustí, no sembla tenir cap influència sobre els seus companys de partit en la Conselleria. Per això des de Compromís ens preguntem què pretén el Partit Popular mantenint un barri com la Coma aïllat de la resta de nuclis urbans de Paterna".
La consignació pressupostària no existeix perquè suposem que el diners que estava previst per a la passarel·la s’ha gastat en altres projectes més vistosos, però possiblement menys necessaris. per al PP en la Generalitat. Política a la que ens te acostumats el PP.
[La Gaceta]
EL TORRENTI
Hortanoticias
La Gaceta
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada