Paterna és la capital de l'Horta Nord amb 65.000 habitants, però molts no compren en els comerços de Paterna a pesar que hi ha una oferta comercial molt completa i variada. Amb la crisi i l'insuficient recolzament institucional s'ha agreujat la situació dels comerços de Paterna, molts dels quals han hagut de tancar. En els últims 18 mesos la llista ascendix a més de 70 comerços de tot tipus.
Loles Ripoll, regidora portaveu de Compromís, ha afirmat que "El pla d'acció comercial anunciat per Lorenzo Agustí l'any passat no s'ha posat en marxa, i mentrestant la situació comercial a Paterna no millora".
Cal posar en marxa un pla que contrareste l'atracció que provoquen les grans superfícies en el públic, ja que els grans centres comercials invertixen molt en publicitat i autopromoció, i això condiciona la resposta dels consumidors. Este pla hauria d'incloure accions diverses: urbanístiques (ampliar l'accessibilitat dels vianants i les bicicletes, entre altres), publicitàries (amb quatre campanyes a l'any per a estimular el consum local), continuar les fires i passarel·les, subvencionar actuacions modernitzadores, reduccions fiscals i posar en marxa la targeta de compra en comerços locals que amb la qual hi hauria rebaixes en transport, teatres i instal·lacions esportives.

Publicat:
INFOPATERNA
PATERNA AHORA
HORTANOTICIAS
Retall: Levante EMV
2 comentaris:
Una más...prometer, prometer, hasta...GANAR LAS ELECCIONES
Preguntad a los comercios asociados al PUC que también existe, a ver si están de acuerdo con las actuaciones de la concejalía de comercio.
gracias Compromìs y ánimo aunque os cuestiones o os insulten.
Publica un comentari a l'entrada