Ens hem traslladat a: www.compromisperpaterna.com

divendres, 14 d’agost del 2009

COMPROMÍS PROPOSA QUE LA CARRETERA PLA DEL POU REBA TRACTAMENT DE CARRER

Compromís per Paterna ha proposat al govern municipal del PP que dote a la carretera de Pla del Pou –que uneix Paterna amb la Canyada i travessa el polígon de la Font del Gerro– de un tractament de carrer en la seua totalitat. El grup municipal ha tingut constància de alguns episodis perillosos per a la seguretat dels treballadors i treballadores que passen de un costat al altre del polígon degut a la necessitat de fer-ne més passos de vianants. Esta carretera travessa la superfície industrial i separa el polígon de la Font del Gerro del centre empresarial Táctica. Per això, és tracta de una de les vies del municipi amb major permeabilitat, ja que al llarg del dia moltes treballadores i treballadors la creuen per desplaçar-se de unes empreses a altres, anar al banc o esmorzar.


La actuació per a millorar la seguretat dels vehicles a la via ha sigut correcta però cal rebaixar la perillositat per els vianants

Malgrat que esta via abans de l’actuació municipal no tenia cap pas per a vianants, ara únicament té un accés a peu en el punt intermedi de la carretera –on està actualment la nova rotonda–, amb un pas de vianants davant i un altre després de l’encreuament. No obstant, i a jutjar per les queixes que alguns usuaris han fet arribar a Compromís per Paterna, es tracta d’una mesura insuficient ja que la carretera compren massa llargària per tindre només un pas de vianants al seu tram central. Això pot causar accidents i de fet ja han tingut lloc alguns incidents que podrien haver acabat en tragèdia.



Esta via és de titularitat de la Diputació, però davant els reiterats accidents l’Ajuntament es va plantejar fer una rotonda i restringir les eixides a les empreses del polígon. Des de Compromís per Paterna, la portaveu Loles Ripoll ha manifestat que “esta actuació ens pareix correcta i adequada, ara bé, la carretera amb l’actual concepció ha rebaixat la velocitat a 50 quilòmetres per hora i això dona la idea de que l’han donada un tractament de carrer”. Per això, Ripoll ha recordat que “és també imprescindible incorporar més passos de vianants, reductors de velocitat, o facilitar la mobilitat dels vianants amb semàfors taronges o passos elevats. Cal prendre totes estes mesures de cara a millorar la seguretat de les persones”.

Publicada:
El Torrentí

1 comentari:

Anònim ha dit...

Muy claro lo tienen ustedes pero recuerden: ESTAMOS EN FIESTAS, eso es lo único que les importa ahora.
Y nos tendremos que creer TODO ESO QUE DICEN QUE HAN RECORTADO, para empleo¿empleo para quien?. PARA LOS SUYOS.